doften av grönt gräs och ny blommade blommor.

som vanligt var vi bara fyra på bandyn, men johan och linus kom ner
och idag skulle johan och jag åkt till  täby, men i sista sekund blev
det inte så, men jag for iväg och träffade emma där, handlade lite
tills i helgen och nu har jag fixat det sista på fannys present.. imorgon
har jag bara jympa, och om jag inte minns fel ska vi springa runt löt
sjöarna.. eftersom jag är klar med simningen, i helgen blir det ingen
uppdatering, helgen sammanfattas på söndag troligtvis. om jag mår
okej då, den som lever får se.. ha en bra kväll, och kvällar framöver
för det ska jag ha!! Nej nu är det ju hockey, inte miss! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha en trevlig helg!!!

2009-05-07 @ 22:45:09

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0