Frågor.

Du heter?  Izabella Åkerlund
Smeknamn?  Bella. finns väl fler men.
Låt som när du är ledsen sörjer till?  Here without you eller count on me.
Beroende av?  Kärlek och kyssar.
Vem behöver du mest just nu?  my love.
Vad tror folk om dig? en hel del saker.
Stämmer det? nej.
Vad får du oftast komplimanger för?  Mitt hår, ögonen.
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv och drar till med en hel skön replik.
Brukar du skratta för dig själv? ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? jag skulle precis skriva att jag saknade dig.
Var bor du? Rånäs.
Trivs du där: Ja det gör jag
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: öl.
Brukar du bli för full: ibland.
Vad har du för mobil operatör: Telenor.
Är du allergisk i mot något: nej. kanske sill, men det vet jag inte säkert för tänker inte pröva igen.
Nästa mål i ditt liv: Klara körkortet i sommar!
Hur svarar du i mobilen: tjaaaaaaaaaaa!
Vem ringde du senast? Mikaela.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Har inte ens en burk, så linnea fick springa över till hennes kompis och hämta en, och det står flyttlådor överallt. " problems.
Tycker du om din pappa: Ja, min pappa är bäst
Brukar du komma i tid: Ja oftast, annars är det bussarnas fel.
När mår du bra: När allting är sådär perfekt som det bara kan bli då jag och alla jag älskar mår bra.
När blev du fotad senast: i helgen.
Hur känner du dig nu: piggelin.
Vanligaste färg på dina kläder: olika..
Vad tycker du om fötter? jag tycker inget speciellt.
Är du smart? ibland.
Är du aktiv i skolan? Oftast.
Vad saknar du? mina kära vänner.
Hade du en bra kväll igår:? en fin kväll.
När brukar du oftast gå och lägga dig: elva.
Är du blyg? inte vanligtvis.
Vill du hellre ha mail än brev? Nej, brev kan vara det sötaste jag vet. kanske för att man aldrig skickar det längre?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt?  Japp.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Kissa ute helt klart.
Är du nöjd med ditt liv? självklart.
Är du bortskämd? det kan jag nog vara ibland.
Vad gör du i morgon:? sitter med mina älskade tjejer på djurgårdn och har det mys.
Vad är det värsta du vet? skitsnack.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? har jag pengar slösas dom. tyvär.
Vad behöver du just nu? ett efterlängtat sommarlov.
Vad längtar du till? tills på lördag och tills min 18 års dag.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Redken.
Vad är det finaste du fått? words.
En speciell dag du minns? dagen då jag träffade min man för första gången. jäklar.

samt alla dagar i thaialnd, går inte att inte minnas dem.
Hur gammal är du? 17.
Tycker du om någon just nu? Ja.
Om fem månader? drar jag utomlands.
Du samlar på: fina ord.
Gröna eller röda äppeln: gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen.
Är det okej att gråta? självklart. det bevisar att man är självstark.
När grät du senast? igår.
Bär du glasögon eller linser: läsglasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? neeeeeej.
Solar du ofta? på sommaren.
Är du bra på att laga mat? Japp.
Gillar du att dansa? Lätt.
Är du flygrädd? Nej, jag älskar det.
Hur vig är du? hur ovig är jag istället.
Vad dricker du helst när du är törstig? Waaaaaater.
Vilken är din favoritglass? Twister. ice ice baby.
Tror du på ett liv efter döden? Ja, det måste man nog nästan tro.
Tycker du om sushi? ibland.
Vad äter du helst när du ser på film? Chips
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du tandläkarskräck? Nej, fast så kul är det väl inte.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kväll.
Vilken ögonfärg har du? Blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? det har jag.
Biter du på naglarna? nästan alltid, men nu har jag lyckats hålla mig i tre månader. grattis.
Röker du? Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du? fyra dagar i veckan blir det nog.
Senaste låt du hörde? Fallin Free.
Vad gör du på helgerna? Har kul. Hur gammal var ditt äldsta hångel? 23 respektive 16.
Hur gammal var ditt yngsta hångel ? ett år yngre.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? skulle säga 2, men jag har insett att det inte alls var så. utan endast 1.
Vad tycker du om kärlek? Kan vara det bästa, kan vara det värsta
Har du flashat/strippat nångång? har hänt.
När kramade du någon sist? igår.
Saknar du någon speciell person? Ja, flera.
Har du svårt för att bli kär? ja.
När kysste/hånglade du med någon sist? inatt.
Ångrar du det? nej.
Är du singel? nej.
När fick du senast en komplimang? igår.
Har du hånglat med någon av samma kön? det har hänt. Har du varit medvetslös? Ja.
Har du hånglat med nån riktigt ful? andra kanske tycker han är ful. men inte jag.
Har du hånglat med fler än 50 pers? jag har inte räknat dem.
Har du hånglat med fler än 3 pers på en kväll? för en lång lång tid. ja.
Har du varit nykter på nyårsafton? Japp.
Har du åkt ambulans? nej.
Har du gjort nåt olagligt? Mycket möjligtHar du blivit polisanmäld? Nej, inte ens pratat med en polis. hah.
Har du fått din mamma att gråta? Ja.
Har du tagit droger? nej det känns onödigt.
Vilka kläder sover du i? inte så många.
Har du varit kär? Är kär.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? inte kär, men tyckt om helt klart.
Är du ensam nu: Ja.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0