inte alltförbra just idag.

tänker inte uppdatera speciellt mycket, jag mår sämre än förra veckan
vilket ledde till att jag blev hemma idag, får se hur det blir imorgon
med tanke på att vi ska på museum om Trafficking, som känns rätt viktigt.
ska inte heller skriva om hur förbannat dåligt jag mår och om hur jobbigt
det är inte kunna äta, blir inte bättre av att behöva tänka på det. så glädjer
mig över att mitt älskade Gnaget spöade Bajen igår. fyfan vad skönt säger
jag bara, det bästa på länge. ikväll får vi se om jag får träffa min kära, men
med tanke på mitt mående vill nog ingen träffa mig just nu.. ska finslipa
på min hemtenta och sen maila in den iaf, sen blir jag nog sängliggandes
hela dagen/kvällen framför en massa bra kryapådig filmer.. Mormor var
här idag också och tyckte synd om mig, äntligen någon som ger mig lite
sympati.. tack för det. jag vill blir kry tills på torsdag också, då vi är lediga
och då johhny ska ha fest, och på lördag fyller Char-lee ett år, så det ska
firas också. 80 personer står på inbjudningslistan så räknar med ett stort
galajj, ska även passa på att rita upp min tatuering hos jocke då. jag vill
ha den nu, mm. kul. Nej nu ska jag försöka äta frukost, känns om Iprenen
har börjat värka lite åtminstonde.. ha en trevlig dag/kväll!

Kommentarer
Postat av: fanny

Kommer det 80 personer på barnkalas? haha :)

2009-05-20 @ 18:00:04
Postat av: Anonym

haha ja helt sjukt, stor släkt! ;d

2009-05-20 @ 19:04:12
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha ja, det kan man ju verkligen säga!

2009-05-22 @ 14:21:06

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0