JA vi har vårat glada barnasinne kvar!

imorse gick jag upp halv åtta, inez kom vid kvart över sen packade vi
oss i väg med halv nio bussen och så var vi vid skansen till lite efter
tio.. Dagen blev kanon rolig, trotts det dåliga vädret, Inez älskar att
bara få åka buss, och idag fick hon åka tunnelbannan för första gången
också, söpö. Vi hann även in en sväng på H&M där jag blev totalt
förälskad i ett par gladiatorsandaler, som var ny inkomna, men jag
tänkte att mina pengar ska ju läggas på presenter denna månad så
avstår. men nu ångrar jag mig, så efter skolan imorn får jag ta en tripp
in till stan igen och hoppas på att dem finns kvar.. På bussen hem
träffade vi Emma, super skönt så hon kunde underhålla mitt kära gudbarn
för jag var helt slut. sen åkte vi bussen hem och sen spelade vi
en massa spel och såg på film.. Nu har jag lagat GI mat etfersom det
är det som gäller nu några veckor framöver, om det funkar vill säga.
min babe kom hit också, nu är han på träning och jag behövet ta tag i
min uppsatts om Första Världkriget som ska vara inne imorgon.
ursch.. typiskt mig och ta tag i allt i sista sekund.. men sista uppgiften
och sen aldrig mer Historia. weho. lucky us Karolina.  Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0