lipstick.

Jag klarade av att skirva klart äckel historia uppfigten i går och helt plötsligt kan
jag allt om varför det blev ett första världkrig, fråga mig om ni behöver veta.
Idag hade vi lästid och mentor, jag passade på att börja om på Stieg Larsson
böckerna för att jag älskar dom. och vem tackar nej till tre böcker med 600-700
sidor? inte jag. sen hade vi Arbetsmiljö, så nu kan jag allt om brand säkerhet,
livräddning, mm. Dagen har även bestått av tårar och jobbiga och svåra saker..
det är ju vad vänner är till för. Jag Mickaela och Angelica planerade även skol-
avslutningen och den kommer äga rum hos angelica i deras nya pool. guld.
Ikväll är det innebandy och nu ska jag ner och spela Buzz med jimmpan, som
jag också klippte superkort igår, supersnyggt. nej, taggar ihjäl mig till helgens
bravader okcså. åhh vad kul det ska bli. ha det bra.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0