two times can be one.

tänkte visa en av mina presenter till min kära, en liten kul grej med ett
pussel med oss tänkte jag. blev även uppskattat. Idag har vi varit i uppsala
fixat klockan fabian fick av mamma o pappa, jag köpte även en ny och lite
annat och nu är han på match, ska cykla ner o kolla när den börjar jag med.
sen får vi se hur kvällen blir, vi är inte så bra på planering, men nånting
blir det.. jag tror vi beger oss ut på en tripp till ingenstans. myspys..
Jag är barnvakt åt Goliat i helgen, hah. däremot är ju hamstrar ett nattdjur
så han sover mest på dagarna, men jag älskar honom. gud vad söt.
nej nu ska jag städa, och planera kvällen sen iväg. ha en underbar lördag.




Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: nej det vet jag inte, men det är nog tullen som är ganska dyr :P

2009-05-16 @ 17:31:43
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyvärr så blev det inte så den här gången;/

2009-05-19 @ 06:45:07
URL: http://paanna.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0