det kan va så förfärligt, det kan va så bra.

uh.. måndag alltid lika grå & trist förutom ett som vanligt bra avslut.
ett svettigt spinningpass.. Idag hade jag mina nya träningskläder för
alldeles för dyra pengar, men ska rumpan andas så ska den. typ.
Imorgon är det en ledig dag vilket betyder att jag kan vara uppe
länge utan att få panikångest och sen inte kunna somna alls. Hade min
älskling här inatt, hör inte till vanligheterna på söndagar då han oftast
har match och jag jobbar. men nu så hade jag turen, och imorgon också.
gillar det skarpt.. För övrigt är det på tok för mycket i skolan, ett projekt
arbete som är halv klart.. som ska in SNART.. för många olika moment
och prov, och så mitt i allt det. jobb varje helg, men jag ska ha råd med
min kamera efter jul så jag ska fan slita.. sen  vill jag bara få skriva av
mig, för jag är så sjukt frusterad och kanske besviken.. på människor
jag aldrig trodde jag skulle kunna bli besviken på, en falskhet som
lyser rakt igenom dem.. det gör nästan lite ont, att se bra människor bli
dåliga. men detär inte mitt liv. I helgen har vi  bak dag, jäklar vad vi
ska baka hela familjen, plus två injosar.. och så jobbar jag lördag &
söndag.. plus onsdag, hade jag nästan glömt. ursch.. ska faktsitk fråga
Alexandra eller Ingrid om inte dem vill jobba lite på onsdag, man kan ju
alltid hålla tummarna.. nej tillbaka till Silent Library.. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycket att linnet va nytt:D.. snygg va du;)

2009-11-30 @ 22:52:21
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0