FÖRSTA ADVENT.

Igårkväll kom sofie hit & så bastade vi.. drack gott och sen körde
hon till norrtälje där vi skulle dansa natten lång med fanny.. men
vakterna var inte speciellt snälla, och både teatern och mobergs
blev för fullt för oss.. så runt två så fick jag skuss till fab, åt smör-
gåstårta mitt inatten och runt tre kom han hem. imorse körde jag hem
oss till mig, sen tog vi det väldigt lungt och sen vid fyra åkte jag och
jobbade kom hem för en stund sen och nu ska vi väl snart sova.
Imorgon har vi prov och på tisdag är vi lediga. så underbart.  &
idag så är det ju första advent så jäkla mysigt.. vilket betyder att på
tisdag får vi öppna våra första julklappar och chokladkalendern..
lycka.. nej nu ska drinken drickas upp och sen blir det sängen. mums.

Idag på jobbet sa en "dam" till mig att vädret styr våra liv.. vilket var
väldigt bra sagt, jag tror lite snö skulle göra oss alla gott. lite ljushet.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0