gråttgråttgrått. alldeles för grått.

hmm. hösten känns alldeles för grå och trist.. och om mitt projekt arbete
ska funka måste det bjudas på lite solsken.. Idag var jag hemma, har haft
migrän sen inatt och det bjöd även på lite äckligheter från munnen. så
kändes bäst att få sova ut, inte blivit mycket av det i helgen heller så..
Men imorgon är jag påt igen, maskör och bild står på schemat. Känns som jag
vill bli Mammaledig eller något liknanade, är så jäkla trött på skolan men
mamma ide'n får jag nog skjuta upp några år iaf.. men har en stor bebis
längtan nu, men tur som jag har kommer det en kusin om en vecka.. känner
redan lukten av bebis.. älskar det.. ska väl försöka hinna klippa några
också i veckan, hann inte med alla förra nämligen.. Sen har jag mått illa i två
veckor i rad nu, varje gång jag äter mår jag illa.. fick idag reda på att det
ofta kan vara så om man är deprimerad, men om jag var orolig för att jag var
med barn skulle jag göra ett test.. men nej  så jag är väl antagligen på deprimerande
hållet då.. på torsdag ska jag hem till sandra, för hudanalys och sminktips.. kul.
Nej nu ska jag få i mig en frukt sen bär det av mot träningen, spinning bjuds
det på idag.. skönt att få svettas.. även om huvudet inte tilllåter.

dom här muffinsen ska jag baka när jag får tid.. ser dom inte hur goda ut som helst?


Kommentarer
Postat av: malin

Suuuupergott :D

allt bra?

2009-11-09 @ 22:02:45
URL: http://neverwithoutu.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0