snö please.

Idag är det ungefär precis ett år sedan snö kaoset kom till vår lilla by ( stad)
är norrtälje en stad? för rånäs hör ju faktiskt till norrtälje kommun och därför
tänker jag tycka att rånäs tillhör norrtälje sådet så.. hur som helst så blev jag då
lämnad hemma ensam, min familj for till Egypten och jag var ensam hemma i fyra
dagar insnöad, eftersom min kära karl inte fick ut sin bil och min ytterdörr inte
gick att få upp så kunde inte några nära vänner heller komma över, plus att
bussarna var inställda. men ändå var det helt sjukt bra, mysigt o helt perfekt.. plus
hejdlösa kvällar då bussarna kom igång. åhh. vill ha snö, idag blev en julklapp
fixad åt fabian,  tre återstår. på fredag. då är det jul rush.  några bilder från förra
snö kaoset kanske, tror ni det blir något i år? det sägs att det inte blir.
















Jag vet att dem flesta håller med om att det endast är skit mysigt? jag roade
mig med att bygga snölyktor och snögubbar, på sista bilden kan ni även
skymta min väg som jag kämpade med så hårt att jag fick muskel inflamation.


Kommentarer
Postat av: denice

fan vad söt du är! :) tack, jag behövde verkligen läsa det där! :D

2009-11-26 @ 12:50:12
URL: http://deniceaxelsson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0