SVAR.

          Anonym om FRÅGESTUND.:
Försöker du och din pojkvän skaffa barn?

Tänkte mer på ditt förra inlägg om att du hade barnlängtan!

SVAR:  Nej, jag älskar barn. och självklart skulle jag vilja ha ett
just nu, men jag har alltid lovat mig själv att vänta tills jag har
bra ekonemi, fast jobb, hus osv. så det dröjer ett fåtal år.


Jenny
om FRÅGESTUND.:

Har du haft många förhållande?

SVAR: Riktiga förhållanden 2..


Johanna
om FRÅGESTUND.:

När blev du av med oskulden?

SVAR: om det är intressant att veta så när jag var 15.


Petra
om FRÅGESTUND.:

vad vill du jobba med efter skolan?
hur vill du bo när du blir stor?
nr blev du o fabbe tillsammsn?
Är Fabbe mannen i ditt liv?
 
SVAR:  Jag ska starta eget företag, om det blir bröllop
är jag inte helt säker på ännu.. Jag ska bo i ett stort hus
på landet,  storstan är inget för mig. Vi blev tillsammans
den 16 Maj 2008, jag vet vi började träffas långt långt
innan det.. Ja, så måste man nog tänka också.. sen kan
vad som helst hända, men idag vill jag inte leva utan honom.


Lina om FRÅGESTUND.:

vad kul.. Du pratar så ofta om barn.. försöker du och din pojkvän få barn?

SVAR: svarat ovan.


Vilsen norrtälje pojk
om FRÅGESTUND.:

Eftersom det står anything så måste jag fråga vet du
vem som tog min oskuld? För det vet inte jag

SVAR: som sagt fråga på, men ingen aning.


Anna om FRÅGESTUND.:

Trivs du som Frisör? ska du jobba som det när du går ut? När tar du studenten?

SVAR: Jag tycker det är skit roligt, och jag ångrar mig absolut inte att
jag valde den här linjen.. däremot kommer jag inte jobba som frisör, kommer
absolut jobba som det på sidan av, jag ska starta eget företag.. som säkert kommer
innehålla frisör.. Jag tar studenten den 4 Juni 2010.




Några frågor blev det ju åtminstonde. haha. har inte alls tid för bloggen eller
internett tyvär, alldeles för mycket att göra och för många att träffa. som min käraste.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0