update + ullared info.

Väldigt dålig uppdatering, jag förstår att ni tröttnar.. men har i princip
jobbat häcken av mig, hejjat fram mitt AIK till sm guld.. och en massa annat.
bla annat Halloween fest, vilket jag bjuder på lite bilder ifrån..
Fick tillbaka fyra prov idag (frisör) från innan sommaren, och resulterade i
3 MVG & ett VG +. superskönt, grejjade även en uppsättning till gesällen..
MVG.. känns så skönt just nu. hann även med att lägga in en toning idag.
färg får jag skippa från och med nu, om jag vill ha mitt hår kvar..
plus att Mikaela fyller 18 idag.. veckan blir ovis, kryssning? kanske inte, kanske.
fira mickan, lediga, klippa en drös med folk, träna och ja ni vet.
mitt ibland allt ska man hinna med allt annat, galen värld vi lever.

Jag har fått en del frågor om Ullared.. tänkte därför sammanfatta lite snabbt.

Ullared Gekås är väl sveriges största varuhus? om jag inte minns fel.
tok billig shopping, och det är ingen klyscha jag lovar.. jag brukar säga att
man kan tänka det mesta som hälften av priset här hemma, ex. hårspray som
är storsäljare  bland oss när vi åker, "proffs" som exempel.. 40 :- hemma
20 :- där nere.. eller platttänger, hittade två som var halva när jag var nere.
 det finns i princip allt inne på Gekås, förutom skor..
allt från, bröd, skinka, ost, chips, godis, till väskor, smink, kläder, julpynt,
lampor, ramar, glas, tallrikar mm.. grytor, stekpannor, leksaker, Elektronik saker,
ljus, lyktor, prynadssaker, hem inredning, handdukar, allt. allt.

Utanför Gekås, finns ett x antal butiker.. mesta dels skor, även en hel del andra
mysiga och roliga butiker.. det finns även två bra Resturanger att besöka.. men
väl där nere läggs all tid på shopping, sen häng på rummet med vin och uppvisande
av alla sina grejjer.. För er som är shopping galna och kommer med inställningen,
nu ska vi plöjja ner människor så är det här något att rekomdera..  för den folk skygge
stanna hemma.. jag lovar, är man inte svettig efter en dag på ullred då menar jag
07:00 till 21:00 så har man deffentivt inte shoppat på rätt sätt. Ge det ett försök.
Nu vet jag inte på pricken hur många vi var i våran buss, tippar på 40.
tillsammans brände vi 173 tusen kronor, blev i snitt 4500 per person iaf.





























Kommentarer
Postat av: linnéaj

ja, den är helt underbar. från gina tricot =)

2009-11-02 @ 23:06:24
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0