Destination Alanya.

Idag blev jag hemma, min käft tilllåter mig inte att må bra..
och alla som känner mig vet att jag alltid framkallar blåsor då jag ska
göra något som är kul.. thats life. känns lite bättre nu på dagarna, men
kvällarna är hysteriska ursch. Hur som helst, ska packa det sista nu.. dvs
skor, alltid lika svårt. och jagh slår vad om att min väska väger för mycket
i år igen, även det thats life. Sen ska jag hämta upp mickan i söderhall och
sen ner på marknaden! En självklarhet för oss "rånäs-rimbo bor" i love it.
Sen hem runt åtta, checka allting och sen se en film och sen åka i princip.
halv tre åker vi nog, och fem går planet. Känns så jäkla underbart, men
ändå som man missar så mycket när man är borta. är däremot inte van
att åka i bara en vecka så lär väl kännas lite bättre iaf, ska uppdatera
där nere om jag kan om något alldeles underbart. HInner kanske med ett
inlägg i kväll också, nej nu måste jag lägga in alla sista musik och alla
ljudböcker på Ipoden.. HA det guuuuuuuuuuuuuuuuuuuld.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0