Glöm aldrig vem du brukade vara.

Igår klarade jag av ett prov i långhårsuppsättning.. Svinrygg, inte min starka
sida men kammade hem ett VG +. varför finns plus & minus? Jag hatar dem..
hur som helst, därefter blev jag guidad genom hela täby för att en trafik olycka
hade inträffat & vår kära busschaufför inte hittade där, väl hemma drog jag till
emma, kapade ännu några centimeter av mitt hår & kan nu inte ha det utsläppt.
to short. Helt ärligt, gör aldrig samma misstag som jag.. jag vill ha mitt långa hår tillbaka.
nu på en gång!! Ge mig ett mirakel någon. Sen spelade vi innebandy och vi var
skit många idag, hur kul som helst.. Emma gjorde däremot illa sig & fick åka hem.
sen kom älskling sent, och hade med sig en överaskning som han hade berättat
tidigare men tänkte inte så mycket mer på det, hatar att öppna presenter osv.. men
det visade sig vara en Ipod Touch.. hur jävla överlycklig som helst blev jag, alldeles
för mycket & alldeles för snällt. Då jim fick en när han fyllde tyckte han att jag också
borde ha den.. Bästaste pojkvän.. vi har även varit tillsammans i 17 månader idag. lycka.
Nu ska jag ta det lungt, lägga in filmer med mera på ipoden och rensa den gamla & ge
till någon.. sen är det jobb som gäller & sen blir det utgång med mina söta flickor. lovely.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, din gamla ipod, vad är det för någon? Vill du sälja den för några slantar? behöver en ny akut! kram

2009-10-16 @ 19:31:38

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0