Grey day.

Idag har jag jobbat, rätt skön runda ändå så gick fort..
tackade nej till en tid i morgon kväll trotts att jag behöver men då ska
faktiskt mitt kära Gudbarn hit & sova och gosa med mig hela kvällen.
Nu ska jag städa rummet lite, sen iväg på träning fast jag är så
sjukt sjuk.. men Friskis & Svettis är inte så bra på att hjälpas åt,
tyvär.. menmen. en timmes titta på är alltid lika kul. sen hämtar min man
mig och då ska vi ha myskväll har jag bestämt, äta goda saker & se
på Andra Avenyn. jag älskar det, jag älskar honom. nej städa
var det ja.. & Grattis till sofie som fick körkort idag.. grymma du.
sa ju att du skulle ta dom med storm andra gången. Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Han har börjat vänja sig vid den nu, så jag antar att den är bra :P Själv fattar jag nästan ingenting utav den, tycker det är jobbigt med pekpinne och touch.

2009-10-31 @ 10:50:01
URL: http://idarosman.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0