something new.

Idag fyller ju min kära vän Caroline 18 år.. en efterlängtad födelsedag.
Grattis till dig min sköna böna, ha världens bästaste dag!!
För övrigt har jag och fabian segat hela dagen, sett på Vapenbtöder idag
igen, hann med den igår.. haft coronn turnering och snart kommer det
gäster på middag, mm. är så jäkla sugen på god mat.. Idag
ska jag försöka hinna med o skriva en packningslista, vi åker ju trotts
allt på fredag, ska bli så jäkla skönt.. i veckan har vi rätt mycket i skolan
och sen har jag ärenden att göra i norrtälje.. skönt att kamera probelemet är
löst redan iaf. juste måste hinna köpa present åt lillebror också. puh.
Nej nu bjuder jag på några bilder, var ett tag sen nu.

















Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0