Me, myself and I.

Det här får bli morgondagens outfit då jag ska och se min efterlängtade
kära håkan på gröna lund, som jag har längtat. var alldeles för länge sen.
Men före blir det nog några glas också, det är man väl värd så här efter
en vecka i skolan.. mm.. Jag har bakat hela dagen, äppelkaka och frallor.
som inte verkade bli bra nu, hmm. konstigt. ska äta snart, sen ut på en
powerwalk. skönt. ikväll är det innebandy, om jag orkar både och. men de
måste jag väl göra antar jag.. På lördag har vi invigning av vår nya lokal
i rimbo Friskis&Svettis, kom gärna dit, man kan även vinna jätte fina priser
och då menar jag jätte fina, allt som har inom träning att göra till lite lyx.
vill så gärna säga vad alla priser är, men kom dit o tävla så får ni själva se.
Lördag den 5/9 13:00 - 16:00 på stockholmsvägen..






Lack Leggins Thuns 99 :-
Vitt linne Gina Tricot 99 :-
Virkad Tröja H&M 199 :-





Svart Kvist med kulor Presentaffären 69 :-
Vit & Svart blomma Ullared 39 :- st.




bjuder på dessa äckliga bilder, tyckte jag hade kanske bra matching däremot.

Rosa Tröja H&m 199 :-
Örhängen Bik Bok 49 :-

Juste min kära far har idag köpt en båt för en halv miljon kronor, så
det lär väl bli en hel sommar på havet nästa sommar antar jag. bjuder på bilder.







Kommentarer
Postat av: Carro

åh, såg din kommentar nu.. hih tack så mycket :) mysigt att äntligen ses imorn!

2009-09-03 @ 20:39:56
URL: http://carolineilola.blogg.se/
Postat av: moa

åh, tack för hjälpen! :D

2009-09-04 @ 07:39:06
URL: http://moabacklund.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0