olyckor händer faktiskt.

Flickan som lekte med elden var grym igår, dåligt slut vilket jag
redan visste men.. eftersom jag inte hunnit läsa klart sista boken
måste jag göra det innan nästa film kommer ut, perfekt på resan.
Jag längtar så jag håller på o spricka efter resan o det som kommer
hända där.. underbart.. Igår efter att jag lämnat presenter hos
caroline skulle jag besöka vattnet för att fotografera lite, där det
hände en olycka, jag är lite väl vågad men den har aldrig velat
bada förut, så jag är besviken.. hur som helst så ska vi idag till
 uppsala igen för att handla lite och då blandannat en ny kamera..
gillar det inte med tanke på att jag har mycketo betala med denna
lön, menmen.. är man ett klant arsle så är man. sen fira faster.. HA det bra!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0