sluta aldrig vara så jävla bra.

I wanna wake up with you, Hold me closer I'm here.
All the things we been through
Before it's too late. Be mine - be mine!

Jag älskar takidas nya skiva, den får mig att tänka på så mycket tråkigt
men som i slutändan resulterar i bra saker.. Som att saker som händer
faktiskt händer av olika orsaker, det kankse är så att vissa saker
ska ta slut, vissa saker ska börja på nytt, man ska träffa nya
människor och man ska kanske lämna gamla bakom sig. När alla dessa
frågetecken virvlar i huvudet är det här  botemedlet, fan alltså sluta
aldrig vara så jävla bra. I november blir det till att träffa er igen, jag längtar.
Idag var en onödig dag i skolan, känns som det flesta dagarna är
det o ända är de så jäkla mycket som ska göras, ingen motivation..
Men efter plugget imorgon ska jag åka till solna c och försöka hitta en
kavaj jag sett på nätet, och ett par brallor. Eftersom jag fått en present
från när jag fotade bröllopet i agusti så kan man skämma bort sig
själv tycker jag, efter det har jag friskis, känns konstigt att
tisdagar är min nya dag, men jag gillar det.. Cirkel fys.
Får se om vi spenderar resten av veckan i norrtälje i fabs brors
lägenhet eftersom han är utomlands, 2 gången gillt. + en massa disk.
skulle aldrig sagt att jag gillade att diska.. Kom precis in ifrån en powerwalk
med mammi, och snart ringer nog fabian och då ska vi boka Resan! äntligen.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0