The warm embrace that no one knows.

En för stor längtan.

Idag var vi lediga som sagt, åkte in till norrtälje.. fikade med fanny och
fixade en present till lillebror. sen har jag börjat packa, så jäkla underbart
att inte behöva lägga undan sommarkläderna, inga långa byxor, inga varma
skor, inga vantar, halsdukar eller mössor. det är jäkligt skön känsla..
Imorgon fick vi också sovmorgon, sen ska uppgiften om Moral & Etik in.
inte ritkgit klar ännu men det ska jag väl förhoppningsvis hinna bli.
sen ska jag ordna några viktiga saker, sen köpte det sista inför resan..
hem och packa och så bara invänta morgondagen då det är marknadsmys
och sen drar vi,  ja jäklar.. jag ber om ursäkt för allt tjat men det ska
bli galet skönt! Nej som sagt plugg vare. ha det bra!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0