Underbar dag.

Blev hemma idag, mitt huvud hänger inte med.. men imorgon ska jag påt
igen, kan inte missa en endadag känns det som.. Igår bestod dagen av Bild.
sen lunch sen projekt arbete i typ tio minuter sen hem, sicken tur att jag tog
bilen annars hade jag blivit sur.. sen så gickjag ut och gick min runda, lite
längre den här gången, mycket gående har det blivit dom här två veckorna
men det är så jäkla skönt.. sen kom min älskling, sen klippte jag inez och
jim, nu har jag precis upptäckt att Takidas efterlängtade album har släppts
jag är så jävla glad, och ännu gladare blev jag när jag kikade in på Svt sida
och insåg att på Tisdag börjar Andra Avenyn, fan vad glad jag blev.. nu mår
jag toppen.. måste skriva ett sms direkt till fabian o berätta, nu ska jag kolla
på Ebba & Didrik något som också gör mig väldigt glad, sen ut och gå o ikväll
blir det kanske lite fotboll.. vi får se vad jag orkar med. fan alltså Andra Avenyn. Lovely.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, svåååårt att bli frisör känns det som! Man lägger ju verkligen hela ansvaret i en främmande persons händer. Men kan man sin grej så brukar det blir bra :) Ja men usch, när man var yngre så tänkte man inte på att blekningar osv förstör så mycket på håret! Synd bara att man är efterklok ;D

2009-09-03 @ 06:44:16

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0