hela livet var ett disco.

det är svårt, alldeles för svårt för oss två nu.

okej hur ska jag sammanfatta helgen, den har  varit bra och jobbig.
på många olika sätt, jag har blivit sårad av den jag håller kärast, men insett
att utan honom är jag ingenting.. utan honom fungerar inte jag. Jag har
insett att jag är en på tok för svartsjuk människa, och som tycker det är
obehagligt när andra killar ( än min ) rör mig, inte så konstigt kanske men.
inte kännt den känslan förut.. Jag har jobbat, och förstår inte varför det
alltid går så fort.. och ikväll tänkte jag att jag skulle ha hunnit med Core.
men är på tok för trött, så ska ut och gå ikväll istället, får igentligen inte
ha skor som täcker tatueringen men vafan, nästan gått en vecka nu. ursch.
Sen är det Kommissarien och havet - den du inte ser, jag har  längtat.
lär vara grym. Och imorgon är det skola igen, jag är inte sugen.




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0