Visst känns det fint att va vid liv?

Efter mycket om och men, jag med min läkarskräck fick jag idag
bekräftat att Mr Öroninflamation har hälsat på mig, sådär jätte jobbigt.
däremot skönt att jag tog tag i ett läkarbesök så det faktiskt blir bättre.
så småningom.. Jag har ont i magen, fast det känns i hela kroppen.
jag är så jäkla nervös så jag inte vet vart jag ska ta vägen, så jag ska
dra med mig Jim på en promenad så kanske det släpper, om jag hinner
får ni se varför imorgon kväll.. Vill lägga in filmerna från håkan, men har
inte hunnit, är så jäkla mycket just nu men imorgon börjar jag inte förns
ett så kan ju faktiskt vara uppe länge ikväll, då ska jag ta mig tid..
För övrigt kollade jag på första avsnittt av Riverside idag, var sådär inte
alls som andra avenyn, men helt klart bra. Ska sitta bänkad framför Tv
imorgon då AA drar igång, dåligt taggad jag är då.. nej nu på med
träningskläder.. fan vad det är det bästa som finns, håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: my

tack!! gulligt av dig:)

2009-09-07 @ 20:00:21
URL: http://mysb.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0