Lever mina drömmar.

Internett är på plats, jag har färgat håret, besökt ålandshav med två kära vänner,
köpt en del drickbart matriall, blivit ganska sur på att mitt kort inte gick att dra på
båten, men haft skit trevligt ändå, kommit hem och varit på halv bra humör pga
av diverse ting, imorgon jobbar jag 7.30 - 16.00 och sen ska jag hem och så kommer
emma och mikaela, middag, tjejkväll och utgång.. Fab åker på kryssning imorgon ju
borta tills söndag, på lördag ska jag hem på påskmiddag och så jobb 7.30 - 15.00 på sön.
Jag känner inte direkt att något är under kontroll har tusen saker som ska göras
och ingenting hinns med, och skolan.. mitt i allt, vi har tusentals saker som ska göras.
jag vill typ gå under jorden, men snart är det slut vi räknade dagarna idag men
det var inget som fastnade på hjärnan.. nu ska jag se en film på Voddler, så efterlängtat.
puss på er..


Kommentarer
Postat av: Sanne

Sv : Hej igen!

Tack för svaret :) Eftersom jag själv pluggar i Uppsala så har jag lite tajt schema, speciellt på torsdagar då jag går ända fram till halv 5. Men har även läst här på din blogg att du har lite fullt upp om jag förstått mig rätt? För mig kvittar det om vi ses under skoltid, jag kan i värsta fall ta mig den tiden :) Men OM det nu skulle vara så att du har möjlighet någon dag utöver skolan så vore det perfekt, men vi anpassar oss efter ditt schema vad som passar bäst tycker jag :D Säg gärna några dagar du kan så ska jag försöka anpassa mig! Kram

2010-04-09 @ 11:08:48
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0