Nu reser jag mig bort från dig

Skolan tar all min tid, och när jag kommer hem ifrån den så lagar jag mat, diskar
och städar.. sånt där kuligt ni vet! Jag har iaf haft nationella tal & skriftliga nationella
i Svenska B. det gick väl bra tror jag, talet gick åtminstonde galant!
Martin & Mikaela har varit hos oss, igår kom vi hit och nu sitter jag här ensam, har
varit ute hela dagen och lekt och plockat videung osv osv.. nu ska jag färga mammas
hår, sen åka hem och äta och sen kommer Emma för ett par glas vin. myspys.

Ska lägga in lite söta bilder på otis sen, världens charm troll.
Nej ska ta tag i deklarationen nu, eller pappa rättare sagt.. det där med att bli
vuxen är nog ändå inte min grej, ska beställa studentklänning idag också för den
måste hinnas sy om lite.. längtar.


Min favvo, melissa horn.
ger inte lite dåliga flashbacks från sommaren 08.. många tråkiga men många bra.

Det är dags att tänka efter
och jag vill inte följa med
det har regnat hela sommaren
och jag känner med det

Jag ville vänta tills du frågade
och du frågade tillslut
jag hörde sånger i mitt huvud
men dom kom aldrig ut

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0