puss på er.

Nej jag har inte gått i väggen än.. jag känner att det kryper sig på och mitt i
allt känner jag mig fattig, väldigt länge sen jag kände att jag hade lite pengar..
men thats life.. har man tappat sitt busskort så har man, är sjukt sur..
2000 bara sådär, är inte vad man har direkt.. hur som helst i fredags kom mikaela
vid halv tio, klippte henne och sen gick vi på stan en stund, tills inez och fia o
otis kom, så sällskpade vi med dem, och så fikade vi och sen åkte vi till
blomsterlandet och sen så åkte vi hem, sen åkte jag till jobbet och sen vidare
till rånäs, klippte jim och så lämnade jag o fab presenter till mamma o pappa
som tack för hjälpen med lägenheten, sen så gick jag upp 9 imorse, tio kom nick
o thessan och så färgade jag hennes hår, mer hann vi ej för halv 12 åkte vi
till dopet, fotade o fick några jätte bra bilder ska visa imorgon när jag kommer
hem, MIN DATOR ÄR FIXAD utan att behöva formateras om, benny är min räddare
i nöden.. måste komma på något bra o ge han bara, sen så kom vi hem 3 då åkte
vi direkt till madde och jon, hälsade på och lämnade present, sen hem direkt
klippte thessan, sen fabian, sen kom louise och så klippte jag henne och sen så
käkade vi middag och sen pustade jag i princip ut!! Imorgon ska jag hem, ska förbi
flygis och blomsterlandet för nu ska det börjas planteras, lovelovelove..
måste till tippen och köpa busskort, sen ska jag även skriva klart mitt tal och göra klart
frisör läxan.. jag känner mig väldigt OFRI på min enda lediga söndag sen jag började
jobba i augsti.. helt galet.. nej nu ska jag återvända till sängen, se om tv bjuder på
något mer bra ikväll.. JUSTE FÖRSTA GRILLNINGEN IKVÄLL, underbaaaaaaaaaaaaart.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0