SPRING IS HERE.

Sitter på jobbet, idag igen.. mycket jobb men stora pengar..
ångrar att jag inte började 13.. menmen, börjar om 20 minuter
ser ut som en lugn kväll så vi får se, imorgon kanske vi åker
till uppsala eller Jysk, jag blir galen av att sitta hemma & då
händer de ofta att jag bränner pengar inte bra, såg även mitt
schema för sommaren, absolut inte på tok för mycket jobb,
vill ha mer!! Nej ska väl försöka göra mig redo, rånässväng
ikväll.. juste, gjorde min egna potatis sallad av färskpotatisen
som blev kvar från påskmiddagen igår, och den ska vi avnjuta
imorgon tillsammans med Grillad kyckling och Sparris.. mumma.
I helgen åker fab på kryssning och då ska tjejerna hem till mig,
har jag tänkt iaf.. haha inte bjudit in någon förutom Emma &
mikaela, ha det fint i detta underbara vårväder.. imorgon är
det jobb igen.. tjalalalalala.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hejsan Izabella!

Jag är riktigt sugen på att klippa mig, brukar klippa mig hos Hårklipparna i Norrtälje i vanliga fall, men dom hade lite ont om tider osv, så jag tittar runt på annat håll. Eftersom du har fixat Rebecca Oscarssons hår en del vad jag vet så blev jag själv intresserad av att pröva klippa mig hos dig. Vad jag har förstått så har ni ju klipptider i skolan, stämmer det? Och om det nu är så att du har lust att hjälpa mig - Vilka dagar har du möjlighet till detta? Och hur mycket vill du ha betalt för en klippning? Hör gärna av dig snarast! :) Kram Sanne



Pssst! Du kan kika in på min blogg en snabbis, har lagt upp en bild på frisyren jag vill ha...

2010-04-04 @ 21:43:25
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0