studentens glada dar.

Igår i skolan skulle jag göra Historia prov som jag typ inte behövde göra
när jag väl skulle, så smart av skolan.. but still. gjorde åtminstonde provet,
färgade Angelicas ljusa hår mörkare och senare kom thessan.. vi mixrade
lite med hennes hår, sen blev det max och en shake och sen satt vi i bil kö typ.
sen hem, sen somnade jag i princip helt sjukt vaknade till ofrån och såg en film
men annars så vaknade jag imorse när fab åkte och sen vid åtta, tvättade och
hängde tvätt och diskade sen åkte jag till gummiverkstaden fick däcken lagade
och bytta och sen så hem och så har jag fixat inbjudningskorten till studenten
måste skickas idag eftersom det är leveranstid på 2 veckor.. men ingen vet
när vi springer ut eller någonting, plus att vi ska åka flak i 3 timmar? pinsamt.
ursch, menmen. hoppas på att jag kommer hem innan gästerna åkt hem iaf.
Ska därför lägga upp lite bilder som jag scanat in till inbjudningarna, älskar
att se gamla foton och minnen.. Nu ska jag snart och träna, och sen klippa Jonas
och sen hem, imorgon tal!!!!! åh vad jag inte är laddad inför det.

På fredag är det Valborg, och då är det mösspåtagning och efter det
så är det valborgsfirande hos mig, vi ska grilla och ha det trevligt..
några stycken glada människor. kuuuuuuuuuuuligt.






Kommentarer
Postat av: Linda

URGULLIG!!!!!!!!!

2010-04-27 @ 19:48:25
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0