fågelkvitter.

Idag har jag städat hela lägenheten, doftar ljuvligt och är rent..
inte för att det inte var det innan men städa är min grej.. Sen handlade
jag lite smått, mjölk och kyckling.. mat kostnaderna är dyra, men thats
life man måste ju överleva.. ska försöka börja med min diet snart.
GI tror jag, så gott och faktiskt lätt o följa ska bara orka laga SÅNT.
Köpte massa blommor idag också, åh älskar.. sen åt vi middag och
så åkte jag till rimbo för Cirkelfys nu sitter jag hemma i rånäs för
imorgon ska vi upp tidigt till Uppsala och är inte alltför rik för att åka
fram o tillbaka hela tiden, har ju aldrig betalt en tank men ändå..
Efter det ska jag hem och mysa ihjäl min älskling och tacos ska vi äta
känns jobbigt att bara vara ifrån varandra en kväll.buhu.
På torsdag åker jag emma och mikaela till åland, för lite inköp..
Kryssningen blir nästa månad, alla hade inte råd.. menmen. hänger inte
läpp för det.. Sen jobbar jag på fredag och sen kommer tjejerna och sen
blir det utgång, fabian ska på kryssning hela helgen.. och på lördag
ska jag hem hit igen för påskmiddag, jag vet lite sent men somliga
jobbar och sliter faktiskt.. på söndag jobbar jag dag, ovanligt men skönt..
Känneren sjukt stress inför kommande veckor i skolan, massvis som ska
göras, och massvis med prov.. vil gå under jorden. nej lite dagar i bilder.


















Kommentarer
Postat av: Sanne

Vet inte om du fick min kommentar i det förra inlägget? Hör gärna av dig vilket som! Kram

2010-04-07 @ 11:16:17
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Ramla in på din blogg av en slump :) Var har du köpt din jättefina sjal?

2010-04-12 @ 22:08:29
Postat av: Anonym

SV: Sjalen kommer ifrån H&M ynka 79 kronor om jag inte minns fel.. :)

2010-04-13 @ 09:50:14
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0