you make me.

Kvällen igår var jätte lyckad, mikaela blev dålig och tog bussen hem när
vi gick upp till mobet, hur lite folk som helst och inte alls speciellt kul.
Fick umgås med caroline o anna o sofie iaf, men strax efter 1 gick vi hem..
ganska skönt faktiskt, blev väckt av jobbet vid 7 imorse, crika 10 gånger.
Men nej tack, sen åkte jag hem till rånäs och skussade hem Emma vid typ 10.
nu sitter jag här och vill hem, hem till mitt hem och med min käraste..
inte för att han ändå är hemma menmen, ska klippa en hel del idag och
ikväll kommer släkt på försenad påskmiddag!! Imorgon jobbar jag 7.30-15.00
inte sugen, men skönt att få vara ledig en söndag kväll för en gångs skull.

Lägger upp bilder imorgon kväll när jag kommer hem, min dator har även fått
virus jävla security scan eller nått skit.. första dagen med internett..
www.letssingit.com fan vad sur man kan bli!!! menmen, nej nu ska jag faktiskt
se på en film och vila, behövligt.. ha det guld.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Den där skiten råkade jag också ut för! Jävla skitsida säger jag bara!

2010-04-13 @ 13:22:18
URL: http://ellinorfrom.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0