för dig, för dig, för dig. fab.

Hur många gånger man än ger det en chans så lyckas man aldrig, jag lyckas åtminstonde
inte.. för det krävs alldeles för mycket plats för att allt någonsin skulle kunna få plats,
om det ens vore möjligt? Jag ska inte ens ge det en chans, för tro mig jag har försökt..
men jag ska ge det en tanke, en liten plats av allt stort, för att för varje dag som går så
älskar jag dig mer och mer, ju mer vi delar tusentals upplevelser tillsammans så vill jag
bara uppleva desto fler.. För att just du är den jag älskar, du är den människan i mitt liv
som jag delar allt med, alla tårar, alla skratt, alla dåliga och alla bra dagar med.. och jag
är så glad, för att du orkar stå ut med mig och för att du alltid finns där när jag behöver
dig. Jag är så glad att när jag somnar har jag armar som håller om mig, och när jag vaknar
har jag armar som fortfarande håller om mig, känslan av trygghet slår ingenting annat.
Jag älskar dig fabian, mer än jag någonsin vågat hoppas på att jag någonsin skulle kunnat göra.
För mig finns bara du, med dig vill jag bli gammal! Bästaste fab.


Kommentarer
Postat av: thess, 18 år och mamma

Gullegullegulligt! Fint skrivet, glad för din skull :)

2010-08-01 @ 22:14:13
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0