överallt.

Idag jobbar jag kväll 2 sovmornar är inte helt fel faktiskt och fab tränar ändå ikväll.
Hoppas att Mickis vill ut och gå nu annars vet jag inte vad jag ska göra förutom
att hänga tvätten som snart är klar.. kanske åker förbi rånäs en stund, men vi fårse.
På lördag är det ju bröllop, eller ja jag ska göra en bröllopsfrisyr och 2 tärnor.. och
kanske en till. Sen ska jag vara barnvakt åt mitt kära gudbarn! hoppas fab och gör
mig sällskap efter sin match. och på söndag jobbar jag! Vi ska försöka hinna åka och
kolla på väggfäste till tv.. ska ju ha ett speciellt så är lite krångligt.. ha en bra dag.




Canvas på plats!


Kommentarer
Postat av: Ida K

Snygg fondvägg! :)

2010-08-26 @ 15:57:09
URL: http://karlssonida.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0