spring.

Jag är dålig på att uppdatera jag vet.. men jag har haft 3 ungar här i fredags, vi
åt tacos, sen vaknade otis och då spelade huliganerna tvspel och sen gick vi
ner till fotbollsplanen och sparkade en massa boll, jag sprang med otis runt runt
runt osv.. tills mina armar inte längre orkade, sen gick vi in, kollade på det regnar
köttbullar hade världens snällaste 2 barn och såklart var min kära lillebror också
jätte snäll.. framåt halv tio då jag tyckte att otis borde bli trött, men nej han knatade
på tills mamma fia ringde, då blev han hysteriskt ledsen.. Ja jag blev aningen rädd..
min lilla prutt, men vi gick ett par varv runt parkeringn sen kom mamma och allt
blev jätte bra, jag somnade väldigt gott ska jag lova.. På lördagen stod vi klara vid 10
för att äntligen och då menar jag ÄNTLIGEN få åka lovely boat.. men nej, då startar
inte motorn igen och söndagen gav inget bra väder och nu jobbar jag igen.. jag är sur.
Förövrigt så hade vi kräftskiva här i lördags, jag, mikaela, johanna, fab, basse & mange.
sen drog vi till mickan och så körde vi vidare där, dit johanna, linette och marielle kom.
Dans på piren natten lång.. igår degade vi, njöt av sista dagen på semestern osv.

Idag har jag jobbat, lagat middag och blivit lämnad här hemma.. ska ge mig ut på en
springtur så fort maten fått smälta lite.. önskar att jag bodde i rånäs, när det kommer
till träning.. men på onsdag ska jag nog hem och då ska jag träna!! Där jag trivs bäst!

Ska lägga in bilder, men har ingen lust just nu.. har bättre saker för mig, som att städa,
diska och vika tvätten! Den tycks ju inte vilja vika sig själv.. men jag ska erkänna en
sak, min man tycker att jag är en riktigt hemmafru och jag tänker inte ens försöka förneka
det, för jag bara älskar att tvätta, känna doften av nytvättad tvätt, vika in ny fräsch tvätt
i garderboerna.. mmmmmmmmmm lovely! nej tvättning..

Kommentarer
Postat av: Miriam - Fotoblogg

Fin blogg =)

2010-08-17 @ 13:30:11
URL: http://fotomojjet.devote.se
Postat av: Victoria

Åhh, vilken fin blogg du har! :)

2010-08-17 @ 20:25:36
URL: http://victoriarosell.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack så mycket! :) Jasså, Joo, den är fin! :)

2010-08-17 @ 21:20:28
URL: http://victoriarosell.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0