För att du är bäst!

Ursch inte tränat sen i torsdags, känner mig helt off.. så fick bli en hel del situps
och armhävningar på golvet, mer än det tillåter inte min kropp än.. blåsorna börjar
kännas bättre, men nu utökades dem med 4 stycken på tungan, vilket liv.. Jag har
så jävla mycket kul som ska hända och jag längtar så mycket efter saker.. och helt
otippat sommarälskare som jag är så längtar jag till julafton nu..herregud.. fortet idag
hmm.. känns inte ritkgit bra, småungarna.. ne, inte kul alls! Men ja, imorgon jobbar jag
kväll då blir det uppsala på dagen, måste fixa en spegel till hallen.. väntar tok för länge.
Varför måste det vara så dyrt? den jag vill ha, och som är i den storleken jag behöver
går på 899 kronor? nejtack! Men efter helgen är jag aningen rik och mitt kuvär med
pengar är förbannat jävla tjockt.. sjukt mycket pengar.. men dem sparas för snart
ska en resa bokas, åhh älskade THAI snart ses vi igen!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Tja, vill du ha fler besökare till din blogg? gå in på den här länken http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=cecilia9301 och följ instruktionerna, allt är gratis, bli medlem på hemsidan där och börja samla poäng, det är lätt och man får mycket besökare!

2010-09-01 @ 08:53:16
URL: http://ceciliaasen.blogg.se/
Postat av: frida

söta ni är tillsammans :') fin blogg, allt bra med dig? :)

2010-09-01 @ 11:04:45
URL: http://ftob.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0