Dag 03 - Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Susanne & Mattias.. världens bästa föräldrar som alltid ställer
upp och alltid finns där.. dem bor i rånäs, i samma hus jag alltid bott i.. Dom är inte
särskilt gamla får man väl lov att säga, ja det beror väl vad man jämnför med, men.
Pappa kommer ifrån rånäs, och mamma från stockholm från början? Sen flyttade dem
till rånäs eller rimbo, kan inte den där historien värst bra.  Min pappa är egen
företagare, och hur sammanställer man alla företag i ett namn? Det går nog inte.
Kan det vara 3 olika, " Roslagsbuss" ÅG's Fastigheter" och " Taxi buss Rånäs "
Ja tre stycken.. I och med det går alla telefon samtal från andra före ens egna..
mitt i ett samtal kan han plötsligt säga hej då, men det är sån han är.. han har inte
tid för små prat! Taxi buss rånäs är ett gammalt familje företag och jag hoppas
innerligen att någon kommer ta över det så småningom! Min mamma jobbar för min
pappa, och även på ett demens boende. Hon kan allt, frågar man vart ens
blåa tröja är då vet hon precis! Ja min föräldrar är dem bästa man kan ha, och jag
skäms över att man är så sur då man ofta ses.. det måste de bli ändring på!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dej mitt hjärta mamma

2010-12-10 @ 09:52:41

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0