Dag 07 - Min bästa vän.

Min bästa vän, ja. min bästa vän är en tjej vid namn Emma Nilsson.
En person jag träffar alldeles för sällan, men som alltid varit den som
alltid funnits där för mig, en vän jag kan skratta ihjäl mig med, en vän
som jag kan gråta med, en vän som inte behöver fråga  utan vet ändå.
För mig betyder hon fruktansvärt mycket, jag är så glad för alla stunder
i livet vi delat, för alla stunder vi gråtit, skrattat och gjort helt jävla galna
saker som bara vi kan göra! Jag saknar dig Emma, men vi vet båda två
att trotts det lilla vi tyvär ses så kommer ändå allting vara desamma.
Det är det som gör alltid så bra med oss, det spelar ingen roll
hur lite vi hinner ses för det är dem små sakerna som gör skillnad.
min fina fina fina underbara vän! Jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: emma

Jag älskar dig med :)

2010-12-14 @ 11:39:59

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0