sing that melody.

Jobbar idag och nu är jag hemma på lunch.. tänkte lägga in ett inlägg
nu för kommer inte hinna ikväll!! Martin & Mikaela kommer och jag ska
laga mat och efterätt och diverse saker så blir fullt upp!! Ska bli jätte mysigt.
Får se om vi beger oss in till dansgolvet senare. Nej nu ska jag försöka
få i mig lite mat, sen står Inköp på listan!! sen back till rånäs.. Pratade
med mormor i telefon och på henne lät det som jag skulle flytta till andra sidan
jorden, hon andvände ord som " om vi kommer ses" om fu har tid" haha.
Stackars Mamma säger alla, men jag kommer komma hem ofta.. det har
jag lovat mig själv..  Imorgon får jag se om jag ska fota linda, känns som
vädret är tråkigt osv.. men hon är säkert på ändå!! även om det vore bättre
med bra väder.. Ha en grym helg! imorgon börjar ju Melodifestivalen, lycka.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0