snön smälter.

har shoppat som en galning idag, nejmen inte alls. Jag har köpt en
brödrost, en vattenkokare, kok böcker på bok rean, ljus lykta och
lite till mig själv!! Har förberätt fluffet till morgondagens tårtor och
ska alldeles strax iväg och jobba! ska visa vad jag köpt imorgon!

Svarar på en kommentar här eftersom det inte stod något namn!

Anonym om my head.:
Hennes hårfärg blev riktigt snygg! du skrev att "hon var i skolan idag" - fixar du alltså personers hår i eran skola? har ni som en salong där eller? kan du inte skriva ett inlägg om det, skulle vara kul att få lite info om priser osv. Är själv intresserad av ett frisörbesök, och du verkar väldigt kunnig! Sköt om dig.


SVAR: Ja vi har en Salong i skolan, vi har kundpass mellan 13:00 till 16:00 på 
          torsdagar. Priserna beror helt på vad du ska göra, färg ligger på 350-450
          kronor.. klippning 140 tror jag? brukar inte ta betalt för det om det är
          någon jag känner. Sling är samma pris som färg ungefär.. och skulle det 
          vara något annat du är inne på är det bara till o fråga! Klippningar gör jag
          även utanför skolan om någon skulle känna för en avkapning!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh du kan få slingra mitt hår någon dag om du har tid och lust=)

2010-03-07 @ 08:08:58
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0