Som ett kliande, svidande skavsår är den tomhet som kvarstår.

Har ni någonsin haft den känslan att ni sett ex. ett plagg eller
något annat som ni bara måste ha det? och hur mycket ni än
leter finns det inte? Jag känner så nu, det är en sån sjuk känsla
att ville ha en sak o dem är slut överallt.. jätte jobbigt och jag blir
väldigt ledsen över det!! Idag började jag som sagt sent, hade
sovis som är min måndags göra nu, vilket verkligen behövdes
och var så himla skönt.. ska försöka hinna åka in till stan på onsdag
efter vår enda lektikon och leta efter det jag vill ha! KÖP MANI.
Köpte ett par grymma plysch leggins idag, även en sak jag velat
köpa länge men som varit slut i princip överallt. Äntligen.. hoppas
på samma tur på onsdag, och även imorgon.. Jag har viljan varför
då inte låta den bli verklighet? för oss, för att vi är bäst.. we can make it.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0