spendera.

Igår blev jag medbjuden på Jason Derulo MEN jag hade ju huset fullt
av folk så blev tvungen att tacka nej, gjorde mig lagom glad!! hade trevligt
här hemma också, det ska jag inte glömma.. Var även i Uppsala igår, igen.
Vi köpte lite små saker bara, och idag åkte vi in till norrtälje för att kolla på
soffan vi varit sugna på och den satt som en smäck, så den blev den..
bjuder på bilder, även en dammsugare och Utomhuskrukor till balkongen.
Sen åkte jag direkt till jobbet, och där gick det bra.. hemma nu och ska
väl sova snart, imorgon ska jag försöka hinna göra min kokbok klar och
sen iväg och jobba igen! 13:00 - 22:00.

Bäddsoffa MALÖ från MIO 8.990 kronor.
Dammsugare Electrolux ZE310 990 kronor
Utmhus krukor Rusta 79 st.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0