What more can I do for you?

Ska storstäda mitt rum idag har jag bestämt mig för! Även hinna göra
lite plugg! Jag satt o kikade på bloggar & såg en tjej som lyckats få en
grymt snygg ljusare färg i håret.. PRECIS som jag alltid velat ha.. med
tro det eller ej, HEMMA GREJER. Om mina Frisör lärare såg det här skulle
dom nog döda mig, tänk om en blivande frisör skulle färga håret med hemma
saker. Men tanken har nuddat mig och jag känner mig rätt taggad. får
blir nästa projekt.. efter att min ena sida vuxit till sig! så snyggt det är!
Ska försöka fixa camen, så man kan lägga in lite sånna bilder iaf. får se
om jag lyckas!! Nu ska jag återgå till städandet.. Telefonen har jag med
mig hela dagen.. vill inte missa en endaste minut. Har även varit duktig &
betalat räkningar, det är inte min grej.. att behöva betala en massa saker.
Vill behålla min lön, den är snart under det 5 siffriga talet. inte bra.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0