Isn't it obvious that I love you.

Idag har jag jobbat, börjat känna ångest när jag  tänker på hur mycket
jag får varje månad och som på något vis alltid lyckas försvinna!
Idag är det ju healthy new start, och det började med att mina kära gummor
bjöd på fika, alla utom EN skulle bjuda på fika.. och när jag snällt tackade
nej, kollade dem frågande och med ledsen blick! " Jag kan ta lite Kaffe "
svarade jag tillbaka och log, trotts att jag inte dricker kaffe.. allt för att
göra dem glada.. men någon kaka tog jag icke.. Har käkat så jäkla god mat,
grillad kyckling, qinoua, sallad, sparris, och sås.. så jäkla gott & nyttigt..
Nu ska jag bjuda er på några få bilder, det hela blir ju mycket roligare då..
önskar så innerligt att det gick o få in mobil bilderna på datorn, men min
mobil lever sitt egna lilla liv och trotts att jag hatar den så tänker jag inte
skicka den till Malmö VIA POSTEN, för om den skulle försvinna får jag ingen ny.
Sen ska jag plugga, ja tro det eller ej.. skolan börjar på onsdag, och vad
skönt att inte börja med plugg då.. hade velat gå på spinning men är ju ingen på
måndagar, och vår terminens schema gjorde mig inte gladare, men har lovat
Linda att börja gå på Skivstång nu och mig själv för den delen.. nybörjarehere i come.

& vet ni vad, jag har alltid vetat vad mina barn ska heta.. och det är tjejnamn, och
jag  vet jag kan lika gärna få pojkar men då får dem heta tjejnamn ändå.. hur som
helst, igår så hittade jag det perfekta namnet, jag har bytt ut de gamla.. det trodde
jag aldrig att jag skulle göra. åh jag älskar namnet. nu fattas bara en tjej att döpa det till.






Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0