what if.

Har i helgen jobbat, shoppat, varit med mina busfrön, klippt en del del
folk.. skägg bla. & en James Bond.. Lagat 3 rätters middag till min kära
vän Emma, druckit alldeles för mycket blandat med dricka.. inte alltför
lyckat alla gånger, myst med mina käraste.. och ska snart iväg och jobba!
Jag skrattar nästa nåt mitt schema i skolan, känns så meningslöst ibland..
HAr precis sett en av dem finaste filmerna jag sett på väldigt länge..
my sister's keeper hur fin som helst. starkt rekomenderad.
Måndag: börjar 12:40 slutar 16:15 en lektion.
Tisdag: börjar ibland 8:30 ibland 12:40 ibland Ledig.
Onsdag: börjar 10:15 slutar 11:40 en lektion. 
Torsdag: Börjar 8:30 slutar 16:15
Fredag: Praktik! 

men jag klagar inte, även om det känns hårt att åka en 2 timmars resa
för enstaka lektioner, ursch.. men snart är det över!! 

bilder får det bli.






















Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0