Guldgala.

Sitter & kollar på P3 guldgala! Kung lasse var en given vinnare of course!
Det slog mig även att på fredag har jag haft körkort i ett halvår.. kan inte
förstå att det redan gått så lång tid, har även varit 18 i över 6 månader &
på torsdag fyller Emma 19! kan ni förstå? det är helt sinnesjukt, vi fyllde
ju nyss 18.. Nu längtar jag faktiskt efter våren & sommaren, jag vet.. jag
har tjatat om att jag älskar vintern, men mer snö? nejtack det behövs inte.
Bjuder därför på bilder från min födelsedag dock endast ett fåtal! går ju alltid
att gå tillbaka till 3 Juli 2009 och kika.. ska även betala min studentmössa,
sista räkningen. helt galet!! Juste, VÅRAN SKIVA. KLART NI SKA GÅ.
biljetterna kostar 120 kronor, temat är FILM! och äger rum på

Borgila, Södermälarstrand den 5 Maj 22:00 till 03:00! Skriv om ni vill komma.





Kommentarer
Postat av: Carro

när ska man köpa biljett då? :)

2010-01-20 @ 18:01:38
URL: http://carolineilola.blogg.se/
Postat av: Linda

Mmmmm och snart är du 26;)

2010-01-20 @ 22:41:24
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0