I can't feel my arms.

Har storstädat idag & kom precis på att jag har en Schablon som jag
kanske vill sätta upp på min svarta tapet.. får se om man kära man tycker
att det ser bra ut, och vill hjälpa mig! För övrigt har jag varit på ett grymt
Skivstångs pass med Josefin, hon är grym!! och mina armar darrar fortfarande.
Mitt träningsschema är ju måndagar skivstång, tisdagar cirkelfys, torsdagar
spinning, kan nog bli en o annan onsdag & söndag också beror på ledarna..
Och jag är så possetivt inställd nu.. förutom Friskis kläderna, men ska
försöka få ett par Röda långa byxor imorgon när jag o mamma ska till norrtälje.
BEHÖVS. mina benhinnor är inte helt okej, väldigt många säger att dem aldrig
blir helt återstälda efter en ordentlig inlfmation, och det känns som det stämmer.
Nu ska jag och min kära fortsätta kolla på idrottsgalan efter en varm dusch..
nerbäddade i en varm och nybäddad säng, har varit snäll och bytt ut täcket till
det stora, Gillar inte det igentligen. alldeles för stort och fluffigt o varmt. menmen.
Vad gör man inte för sin käraste? MINA SKOR KOM IDAG!! LYYYYYYYYCKA.


Funderar starkt på att köpa en utav dessa klänningar, super söta sommar
klänningar, perfekt till det mesta som äger rum då. kan inte bestämma mig
för vilker färg bara, tror nummer 3 skulle passa mig bäst men ändå så svårt.
Vilken gillar ni bäst?
Kommer ifrån H&M och kostar 349 kronor.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehehehe..snart duschen:D



Vet faktiskt inte..gillar alla..har faktiskt tänkt köpa nån själv..vet inte heller vilken.. men alla e ju snygga:D

2010-01-18 @ 22:34:47
URL: http://missclefberg.blogg.se/
Postat av: thess, 17 år och mamma

åååh vilka fina!! jag gillade den svarta bäst, men jag tror du passar bäst i nummer 3.

2010-01-18 @ 23:15:36
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0