I would give up everything.

Idag har vi varit i uppsala på bio 2012, skulle blvivit Avatar
men den har varit fullbokad hela helgen.. den var grym helt i
min smak! Eftersom Snabba Cash snart har premiär så är ju
mitt hjärta någon helt annanstans, ( ta inte illa upp älskling.. du
är mitt hjärta) man måste bara få drömma lite.. och jag drömmer.
Tro mig, passade ju inte bättre med att johan falk är på tv ikväll.
Joel Kinnman, en dag i livet ska du bli min tro det eller ej.
Mår så jävla illa, försökt med det mesta.. men hoppas på ett kortvarigt
besök! Imorgon börjar a new fresh start kombinerat med jobb.
Jag sattsar förbannat hårt nu, jag ska lyckas nå mina mål!
puss på er. ska bjuda på bilder imorgon kväll om mitt måeende är ok.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag förstår dig helt! Vilken jävla man! Så läcker! Man vill bara äta upp honom. Så ja tack, jag ser också fram emot snabba cash :)

2010-01-10 @ 23:04:25
URL: http://ellinorfrom.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0