Isn't that a hallelujah moment?

Har tränat yttligare, i hopp om att min smärta ska försvinna.
tog inte zackes råd om att vila. Men känns bättre, men kanske är
tack vare Voltaren? hur som helst.. hade vi möte.. eller jag trodde
det men det var en utbildning i lindning av stukade fötter, lår, ben
osv.. bra att äntligen lära sig det.. så nu ni, kan ni stuka er för
glatta livet. Ska snart bege mig mot sängen, ska upp och jobba
imorgon, sen in till norrtälje lite snabbt. sen hem med fab och
ta det lungt, på lördag jar jag bjudit över emma på födelsedags
middag.. vi ska äta och dricka vin och bara ta det lungt. myspys.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vila är inget alternativ! KÖR hårt:D

2010-01-22 @ 22:51:33
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0