Its hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep.

Hade en skitrolig kväll på jobbet igår!! Aldrig haft en så skrattfylld kväll..
Jag och ingrid skulle ge oss ut och det fina och trevliga vädret, i converse
skor och strumpbyxor for vi! Vi tog oss väl som alla andra fram i cirka 40 km/h
och efter en stund flög vår vindrutetorkare av.. såklart på mina sida, inte allt
för kul eftersom den var i stort behov, tog oss tillslut till närtuna och tillbaka
tillrimbo!! Ge mig fler sånna kvällar snälla! Massa grym musik o dans..
Idag vaknade jag och ville helst inte åka till skolan, men here we go.. prov och
sen frisör.. permanent 55 minuter! check. Är så jäkla trött på att åka till
skolan, stod vid skolans busshållsplats som i vanlg tid tar cirka 20 minuter till
danderyd förutom förseningar som alltid.. men idag kom jag till danderyd
kvart i fem1 EN JÄVLA TIMMe, det är okej att bli upprörd då.. inte alls kul
eftersom jag skulle åkt med Emma, lät henne åka och gick in på konsum
och köpte grejer till morgondagens efterätt som jag strax ska börja med!!

Imorgon ska jag jobba och sen åker vi till thuns, hem och laga middagen..
mitt egna recept så lägger ut det om det smakar bra.. återstår ju att se faktiskt.
Nu kom mamma hem med våra Partylite ljus!! ska tända!! mysigt.

Nej efterätt var det ja!! efter att halv åtta hos mig är slut!! skippade träning idag..
herregud hör inte till vanligheterna, men en vila dag i vecka måste jag ha!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0