jag längtar.

Idag började jag ju som sagt tugo i ett. skulle igentligen inte ha gjort
det, för hade visst inte börjat.. men var super skönt så det gjorde mig
ingenting.. Sen for jag iväg direkt till Skivstången!! lite stressigt men det
gick väl! Fick ett bra samtal från min man, nu fattas bara en bra lägenhet
att hitta.. vill verkligen ha en med bra planlösning och annat.. så svårt.
Imorgon är det lön, och jag ska verkligen spara!! behövs ju nu.
Ska ta mig en Marängcup, har ju faktiskt varit duktig o tränat då får man
unna sig.. dessa jävla metoder funkar ju ändå inte!! Detox på torsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh det låter underbart, vem ska du dit med? Fabbe? Jag har vart i Egypten, men jag tyckte faktiskt inte att det var så bra som alla säger.. Men aa Thailand lockar ju mest..

2010-01-27 @ 16:00:45
URL: http://mickiiisss.blogg.se/
Postat av: Linda

Tror tyvärr att det va urplockat där me:S

2010-01-27 @ 17:24:16
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0