mjölksyra.

Skivstången igår gjorde verkligen sitt, cirkelfysen idag var extremt jobbig
med andra ord! Vi hittade inte allt för mycket i norrtälje, blommor. blev så
snyggt i mitt rum,det piggar verkligen upp. fick med mig några trosor och
ett par örhängen hem också. Träffade även mickis på B young så kul o ses
när det var länge sen sist. sen åt vi en skit god middag på Dejvan innan
vi drog oss mot träningen, herregud säger jag bara.. har kollat på mästarnas
mästare och ska ta mig en banan och bädda ner mig i en alldeles för stor
säng, med ett alldeles för stort täcke för bara en person. Får se om jag överlever.
Sofie berättade även att Svenskan inte längre existerar på onsdagar från och med
nu så jäkla skönt, så imorgon tar jag bilen till stoppet = sovmorgon och sen
så åker jag direkt till jobbet efter skolan!! money money money.

Hittade dem här bilderna ifrån mitt träningsprogram jag gjore i tvåan. så grymma.




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0